ליקר סטור בע''מ - מרכז הבשר בע''מ
ניתן לקבל מידע נוסף על הצדדים בתיק זה
ליקר סטור בע"מ מרכז הבשר בע"מ




ליקר סטור בע''מ - מרכז הבשר בע''מ

בקשות שונות אזרחי 2200/06     11/04/2006 (בשא)



תיקים נוספים על ליקר סטור בע"מ
תיקים נוספים על מרכז הבשר בע"מ




בשא 2200/06 ליקר סטור בע"מ נ' מרכז הבשר בע"מ




בעניין:
1



בתי המשפט

בית משפט השלום ירושלים
בשא 002200/06

בתיק עיקרי: א 002637/06

בפני
:
כב' השופט משה סובל
תאריך:

11/04/2006







ליקר סטור בע"מ
בעניין:


מבקשת

ש. בירגר
ע"י ב"כ עו"ד






נ
ג
ד






מרכז הבשר בע"מ



משיבה

ש. מנדלבוים
ע"י ב"כ עו"ד







החלטה


לפניי בקשה לסעד זמני של עיכוב הליכי הוצאת מיטלטלין מחנותה של המבקשת, חברה בעירבון מוגבל, במסגרת הליכי הוצאה לפועל הננקטים על ידי המשיבה כנגד מר אליעזר אומזגין (להלן – החייב), שלטענת המבקשת הנו אך עובד שכיר שלה, ולא בעל מניות או מנהל. הסעד הזמני מתבקש עד למתן

פסק דין
בתיק העיקרי, בו המבקשת עותרת למתן הצהרה לפיה כל המיטלטלין המצויים בחנות הנם בבעלותה הבלעדית.

בתגובת המשיבה נטען כי הבקשה אינה נתמכת בתצהיר ודי בכך על מנת לדחותה. אלא שבפועל הבקשה מלווה בתצהיר (מיום 15.2.06) של מר מוריס אומזגין, הרשום אצל רשם החברות כבעל מחצית ממניות המבקשת ואחד משני מנהליה. התצהיר מאמת את נימוקי הבקשה, ומשכך אין לקבל את הטענה הראשונה של המשיבה.

הטענה השנייה של המשיבה היא שהמבקשת מצויה בבעלותו המלאה של החייב ולא של אחותו ואחיו, מוריס אומזגין ושושנה כהן, שנרשמו על ידי החייב באופן פיקטיבי כבעלי מניות ומנהלים של המבקשת על מנת לאפשר לו להתחמק מנושיו. דא עקא, שטענה זו גופה מצויה במרכז המחלוקת העומדת לבירור בתיק העיקרי. לעת הזאת, בה טרם נשמעו הראיות בתיק העיקרי וטרם עלה בידי המשיבה לסתור את נכונות הרישום המתנהל אצל רשם החברות, זכאית המבקשת לדרוש שלא יתבצע שינוי בלתי-הפיך של המצב ולא יוצאו מחנות המופעלת (לפחות מבחינה פורמאלית) על ידה מיטלטלין לשם גביית חובו של צד שלישי. ודוק: גם אם יעלה בידי המשיבה לסתור את נכונות הרישום ולהוכיח כי הבעלים האמיתיים של המבקשת הוא החייב (הנחה שהיא כשלעצמה איננה ודאית בשלב זה), עדיין אין ניצחון המשיבה בתיק העיקרי מובטח. בדרך לניצחון יהיה על המשיבה להוסיף ולהתגבר על מכשול נוסף, בדמות העיקרון בדבר האישיות המשפטית הנפרדת של התאגיד. המשיבה מודה כי החנות בה מצויים הסחורה והציוד נשוא הדיון מופעלת על שם המבקשת. ממילא, על מנת לעקל מיטלטלין אלה יהיה על המשיבה להוכיח – ככל שתצליח להוכיח את דבר הרישום הפיקטיבי של בעלי ומנהלי המבקשת – כי המיטלטלין המצויים בחנות אינם שייכים למבקשת אלא לחייב באופן אישי או, לחלופין, שיש להרים את המסך בין המבקשת לבין החייב. כאמור, שעתן של כל השאלות הללו איננה כעת אלא במסגרת התיק העיקרי (ואולי גם במסגרת תובענה נפרדת אותה יהיה על המשיבה ליזום לצורך הרמת מסך).

מטעמים אלה אני מקבל את הבקשה; הופך את הצו הארעי מיום 16.2.06 לצו זמני; ומורה על עיכוב הליכי הוצאת המיטלטלין מהחנות "ליקר סטור 5 בע"מ" שברחוב פארן 15 ירושלים במסגרת תיק הוצל"פ
03-13018-02-8
, וזאת עד למתן

פסק דין
בתיק העיקרי. בשאלת הוצאות הבקשה אחליט בסיום ההליך.

להלן הוראות באשר לניהול התיק העיקרי:

1.
אני מורה על גילוי מסמכים ועיון, הדדי, תוך 30 יום. כל צד יאפשר לצד שכנגד עיון במסמכים, בתיאום מראש. בתוך המועד הנ"ל רשאים הצדדים למסור שאלונים. תשובות לשאלונים, אם ימסרו, תינתנה תוך 30 יום.

2.
כדי ליעל את קדם המשפט ולאפשר לקיים דיון ענייני אני מוסיף ומורה, כי כל הבקשות שיש לדון בהן קודם לשמיעת הראיות, ובפרט אלה שעניינן הליכי גילוי מוקדם, תוגשנה בכתב לא יאוחר מ-30 ימים לפני מועד קדם המשפט. כל מבקש אחראי לביצועה המיידי של מסירה אישית למשיב. עם חלוף 21 ימים מיום מסירת הבקשה למשיב יגיש המבקש לבית המשפט הודעה בכתב, שאליה יצורף אישור המסירה למשיב, ובה יבקש מבית המשפט להכריע בבקשה או (לפי העניין) לקבוע אותה לדיון.

3.
באי-כוח הצדדים יהיו ערוכים בקדם המשפט, בין היתר:

א.
לדיון בקביעת המוסכמות והפלוגתאות.
ב.
להשיב להצעת פשרה של בית המשפט, להצעה למתן

פסק דין
בדרך של פשרה לפי סעיף 79א' לחוק בתי המשפט (נוסח משולב), התשמ"ד-1984, או להצעה להכרעה בתביעה על פי תצהירים וסיכומים וללא חקירות נגדיות.

4.
קדם המשפט יתקיים ביום 10.7.06 שעה 08:30.

ניתנה היום י"ג בניסן תשס"ו (11 באפריל 2006) בהעדר הצדדים.
המזכירות תמציא העתקים לב"כ הצדדים

.




משה סובל
, שופט








בשא בית משפט שלום 2200/06 ליקר סטור בע"מ נ' מרכז הבשר בע"מ (פורסם ב-ֽ 11/04/2006)











תיקים נוספים על ליקר סטור בע"מ
תיקים נוספים על מרכז הבשר בע"מ




להסרת פסק דין זה לחץ כאן



הוספת מידע משפטי למאגר
שתפו אותנו במידע משפטי שנוכל להוסיף למאגר שלנו. פסקי דין, כתבי תביעה ו/או הגנה, החלטות וכו' יוספו למערכת ויוצגו באתרנו ובגוגל.


הוסף מידע משפט