טמפו משקאות בע''מ, טמפו שיווק (1981) בע''מ - סיטי פוד ניהול רשתות מזון בע''מ




טמפו משקאות בע''מ, טמפו שיווק (1981) בע''מ - סיטי פוד ניהול רשתות מזון בע''מ

פירוקים 4894-10/10     04/10/2010 (פרק)



תיקים נוספים על טמפו משקאות בע"מ
תיקים נוספים על טמפו שיווק (1981) בע"מ
תיקים נוספים על סיטי פוד ניהול רשתות מזון בע"מ




פרק 4894-10/10 טמפו משקאות בע"מ, טמפו שיווק (1981) בע"מ נ' סיטי פוד ניהול רשתות מזון בע"מ






מספר בקשה: 1
בפני
כב' הסגנית נשיאה ורדה אלשייך
מבקשים 1. טמפו משקאות בע"מ

2. טמפו שיווק (1981) בע"מ
נגד

משיבים סיטי פוד ניהול רשתות מזון בע"מ
החלטה

מונחת בפני
בקשה בהולה לפירוקה הזמני של חברת סיטי פוד ניהול רשתות מזון בע"מ
. לאחר שעיינתי בבקשה ובצרופותיה ניתנת החלטתי זו:

בלא לקבוע עדיין מסמרות בשאלת נכונותה של כל התשתית העובדתית נשוא הבקשה (מה גם שחלק ממנה מבוסס על ידיעות עיתונאיות שהינן מקור בלתי קביל), עולה תמונה עגומה של מצב החברה, כולל חשש לתביעות עובדים, להגבלת חשבונותיה בבנקים ולביטול זיכיונה על המותג "קופי בין" שהוא נכסה העיקרי. אף אם, כאמור, עסקינן בשלב זה בעובדות שטרם הוכחו כדבעי ונטענות במעמד צד אחד, הרי שהן מצטרפות זו לזו והתמונה העולה, לרבות מן המסמכים שצורפו והנתונים הבנקאיים ואף מכתבו של אחד מבעלי המניות בחברה, מעידים כי מצבה הינו על סף פי-פחת, ואף עשוי להתדרדר עוד יותר ובמהירות.

במצב דברים זה, ונוכח החששות העולים בבקשה, אשר לא ניתן לבטלם, למכר חפוז אשר ספק אם ראוי לעשותו על סף חדלות פירעון, ניתנים בזאת הצווים הבאים:

1. ניתן בזאת צו איסור דיספוציזיה מוחלט בנכס כלשהו מנכסי החברה, ובזכות מכל סוג שהוא של החברה, למעט מכר במהלך עסקים רגיל. האיסור מוטל בעיקר על העברת בעלות בזכויות השימוש ובכל זכות אחרת במותג או בכל זכות הקשורה אליו במישרין או בעקיפין. כמו כן, וכחלק בלתי נפרד מהצו דנן, מוטל בזה איסור מוחלט על העברת סניפים או זכויות בהם או כל שינוי במצבת זכויות החברה בסניפים או מול הזכיינים.

2. ניתנת בזאת רשות לב"כ המבקשות להיכנס לחצרות החברה בלא שיהוי ולבצע רישום נכסים, לרבות ובעיקר עיון וצילום של ספרי החברה ושל מידע המצוי במחשביה. הנני מורה למנהלי החברה, עובדיה וכל מי מטעמה, לשתף פעולה באורח מלא עם ב"כ המבקשות. הימנעות מקיום האמור לעיל, ובעיקר בכל הנוגע לספרי החברה, עשויה להביא למינוי מפרק זמני לחברה לאלתר.

ב"כ המבקשות יגיש דיווח מפורט לבית המשפט ולכנ"ר אודות רישום הנכסים ותוצאותיו, וזאת לא יאוחר מ- 48 שעות מתום ביצוע הפעולה.

הצווים לעיל כפופים להפקדת התחייבות של כ"א מהמבקשות על סך 100,000 ₪ .

3. בכדי למנוע אפשרות לסיכול הצו, ניתן בזאת צו איסור פרסום מוחלט של הבקשה ושל החלטתי, או חלק מהן, אשר תוקפו עד מחר בשעה 12:00 בצהריים.

4. הבקשה תועבר למשיבה, בכפוף לאמור בסעיף הקודם, לא יאוחר משעתיים לאחר פקיעתו של צו איסור הפרסום. המשיבה תגיב לבקשה לפירוק זמני בתוך 48 שעות.

המזכירות תודיע החלטתי טלפונית למבקש.

ניתנה היום, כ"ו תשרי תשע"א, 04 אוקטובר 2010, בהעדר הצדדים.
ורדה אלשייך
, סגנית נשיאה
בית המשפט המחוזי בתל אביב - יפו

פר"ק 10-10-4894 טמפו משקאות בע"מ
ואח' נ' יובל תומר השקעות בע"מ ואח'








פרק בית משפט מחוזי 4894-10/10 טמפו משקאות בע"מ, טמפו שיווק (1981) בע"מ נ' סיטי פוד ניהול רשתות מזון בע"מ (פורסם ב-ֽ 04/10/2010)











תיקים נוספים על טמפו משקאות בע"מ
תיקים נוספים על טמפו שיווק (1981) בע"מ
תיקים נוספים על סיטי פוד ניהול רשתות מזון בע"מ




להסרת פסק דין זה לחץ כאן



הוספת מידע משפטי למאגר
שתפו אותנו במידע משפטי שנוכל להוסיף למאגר שלנו. פסקי דין, כתבי תביעה ו/או הגנה, החלטות וכו' יוספו למערכת ויוצגו באתרנו ובגוגל.


הוסף מידע משפט