הסרת פסק דין

 
הסרת פסק דין

יש לקרוא בעיון את מדיניות האתר להסרת מידע משפטי.

אי הסרת מידע

אתר DataCheck מפרסם מידע משפטי פומבי המותר לפרסום על פי חוק, ומעומד לרשות הציבור ע"י הרשות השופטת במשרד המשפטים אשר קבעה את ערך פומביות הדיון ולהביא לדמוקרטיזציה בגישה למידע משפטי העומד לרשות הציבור.

אנחנו מודעים לכך שפרסומים הנוגעים למידע משפטי עלול לעיתים לגרום לחוסר נוחות ואם אתם מרגשים נפגעים מפרסום פסק הדין שלכם ו/או הכרעות והחלטות בעניינכם אשר נדנו בבית המשפט, אנו ממליצים לכם לפנות לבית המשפט על מנת להשיג צו איסור פרסום. למען הסר ספק - אתרנו מכבד צווי איסור פרסום ככל שיובאו לידיעתנו.

בכל מקרה חריג אחר, למשל פסק דין על אדם שאינו כשיר נפשית, אדם שנפטר, אדם שהוציא צו איסור פרסום, אדם שהפרסום מכיל את מספר ת.ז המלא שלו או טעויות, ניתן לפנות אלינו מתוך צור קשר ואנו נבחן את המקרה לגופו ונשיב לכם רק אם מצאנו לנכון.



הסרת מידע

חברתנו תסיר מידע לפנים משורת הדין בתשלום, כל שהמידע יוסר מהאתר באופן פומבי, אך לא יוסר מהמאגר שלנו ויהיה ניתן לרכוש את המידע בדוחות פרטניים ובתשלום בלבד.

כיוון שהסרת מידע אינו הליך אוטומטי ודורש מאיתנו שימוש באנשים טכניים, אנו גובים תשלום עבור הליך זה והוא מתבצע תוך 14 ימי עסקים, או במתכונת בהולה תוך 2 ימי עסקים.



הסרת מידע על פסק דין שמספרו 81733 - הרב גרוסמן שלמה זלמן-מועצה דתית בקעת הירדן מגילות תמר מעלה א,אברהם קופולוביץ מ"מ יו"ר המועצה הדתית,מועצה אזורית בקעת הירדן,מדינת ישראל פרקליטות מחוז ירושלים
הסרת מידע משפטי 140₪ הסרת מידע משפטי דחוף 280₪