סיכום תוצאות הבדיקה
ציון הבדיקה:
5
אינדיקציות על מוכר הרכב

סוחר רכב? כן - הנבדק הופיע כמוכר רכב של עוד 3 כלי רכב שונים
מאגר מתחזים ישראל ישראלי נמצא בעבר במאגר מתחזים
פשיטת רגל ישראל ישראלי לא נמצא בהליך פשיטת רגל
חדלות פרעון ישראל ישראלי לא נמצא בחדלות פירעון
חשבונות מוגבלים ישראל ישראלי לא נמצא כבעל חשבון בנק מוגבל
TrueCaller של מוכר הרכב
"ישראל הרמאי"
כך רוב האנשים שמרו את איש הקשר אצלהם בנייד
מידע כללי על הרכב

להזמנת דוח בלק"ר לחצו כאן
מספר רישוי 4111111
שנת יצור 2015
עליה לכביש פברואר
בעלות נוכחית פרטי
בעלים קודמים 10
טסט אחרון שבוצע (מבחן רישוי) 10/2/2019
תוקף הטסט (מבחן רישוי) 25/2/2020
סוג מרכב רכב פנאי-שטח
סוג פרטי
קטגוריה 4X2
תוצרת Mercedes
נפח מנוע 1600
סוג מנוע מנוע בנזין
כוחות סוס 156
גיר גיר אוטומטי
הנעה 4X2
משקל בק"ג 1750
מספר דלתות 5
מספר מושבים 5
מספר כריות אוויר 7
בקרת יציבות יש
0 1 2 3 4 5 6 7 8
מספר חלונות חשמל 4
חלון בגג יש
מצלמת רברס יש
חיישני לחץ אוויר יש
זיהוי מצב התקרבות מסוכנת יש
תאורה אוטומטית יש
מערכת עזר לבלימה יש
כושר גרירה עם בלמים 650
כושר גרירה בלי בלמים 750
גלגלי סגסוגת קלה יש
מדדי זיהום: פחמן דו חמצני 138
מדדי זיהום: תחמוצת החנקן 0.024
מדדי זיהום: חלקיקים נשימים 0
מדדי זיהום: פחמימנים 0.033
שימו לב - לרכב זה תג חניה לנכה בתוקף!
דוח בדיקת רכב - 4111111


4111111
user
בעלויות מסחריות

בעבר רכב זה היה בבעלות מסחרית!!!

אינדיקטור הבדיקה ממצאים
בדיקת שעבוד רכב הרכב אינו משועבד ו/או ממושכן לצד ג' - הבדיקה הינה רשמית ונכונה למועד הזמנת הדוח
בדיקת רכבים גנובים לא נמצאו אינדיקציות המצביעות על כך שהרכב ו/או חלקים ממנו נגנבו ואותרו ע"י משטרת ישראל
בדיקת נזק טוטאל לוס שימו לב - רכב זה הוגדר ע"י חברות הביטוח ככזה שספג נזק מהותי (טוטאל לוס)!!!
בדיקת ירידת ערך עפ"י ממצאי חברת הביטוח, לרכב זה הייתה ירידת ערך הנגרמה מתאונה ב-7 שנים האחרונות
בדיקת תאונות עפ"י ממצאי חברות הביטוח, נמצאו תביעות ביטוח כתוצאה מתאונות ונזקי רכוש
ReCall - בדיקה חוזרת עפ"י היצרן אין צורך בבדיקה חוזרת עבור רכב זה
בעלות על הרכב הרכב נמצא בעבר בבעלות מסחרית - בעלות מסחרית בעבר/בהווה משפיעה על מחיר הרכב, ויש להוריד ממחיר המחירון 10% לפחות משווי הרכב
בדיקת מוכר הרכב מוכר הרכב נקשר בעבר עם מאגר מתחזים
בדיקת מוכר הרכב מוכר הרכב לא נמצא בהליך חדלות פירעון
בדיקת מוכר הרכב מוכר הרכב נמצא בהליך פשיטת רגל בהווה ו/או בעבר
בדיקת מוכר הרכב מוכר הרכב אינו נמצא במאגר המוגבלים החמורים בבנקים
תג חניה לנכה לרכב זה תג חניה לנכה בתוקף. לא ניתן יהיה להעביר בעלות ברכב ללא מחיקת הרישום במשרד התחבורה
בדיקת בעלות מסחרית לא מצאנו כי הרכב מושכן ו/או שועבד בעבר עבור גוף מסחרי (חב' ליסינג, השכרה, וכו'). בכל מקרה יש לבדוק על-גבי רישיון הרכב
אבזור בטיחות שימו לב - עפ"י נתוני היצרן, רמת האבזור הבטיחותי של רכב זה בינונית 4/8 (וכנגזרת מבטיחות הרכב, הדבר עלול להשפיע על עלות ביטוח הרכב)
תמונות
מחירון הרכב - 4/16/2020
לוי יצחק
₪184,000
 
יד-2
₪187,000
 
ממוצע



סמן את מד האוץ (קילומטראז') סמן מספר בעלים קודמים


* המחירונים הרשמיים של יצחק לוי ויד-2 משקללים בתוכם חודש עליה לכביש.
* המחירון הממוצע הינו חישוב של שני המחירונים. התוצאה שתתקבל לאחר שינוי מד האוץ ו/או מספר בעלים קודמים מתייחסת למחירון הממוצע
תחזית ירידת ערך במחירון הרכב
36 חודשים/ 5 שנים

ירידת ערך שנה 1: 14% (₪25,970.00-) ירידת ערך שנה 2: 13% (₪20,739.00-) ירידת ערך שנה 3: 13% (₪18,043.00-) ירידת ערך שנה 4: 13% (₪15,697.00-) ירידת ערך שנה 5: 14% (₪13,657.00-)
סה"כ ירידת ערך ב-3 שנים: 35% (₪64,752.00-) סה"כ ירידת ערך ב-5 שנים: 51% (₪94,106.00-)


מחשבון עלות אחזקת רכב
סימולציה למימון העסקה ע"י גופים פיננסיים
מחירו הסופי של הרכב
מקדמה מומלצת
50% הלוואה רגילה (ל-50 חודשים)
50% הלוואת בלון (ל-30 חודשים)
ריבית הלוואת בלון %
ריבית הלוואה רגילה %
החזר חודשי הלוואה:
החזר חודשי הלוואת בלון:
סה"כ החזר חודשי
יתרת ההלוואה לאחר 30 חודשים
תחזית מחירון בעוד 30 חודשים
הפרש לאחר מכירת הרכב
* שימו לב שעסקה זו הינה לשנתיים וחצי. בתום התקופה יש להחליף רכב (בסכום המכירה יש לכסות את הלוואת הבלון ולבצע פרעון מוקדם של ההלוואה)

* המלצה זו מתבססת על תוכניות מימון סטנדרטיות בשוק. מדובר בהערכה ובהתבסס על נתוני ירידת הערך הטבעיים המוצגים בדוח זה וללא התחשבות בירידת ערך נוספת הקשורה לתאונות. על מנת לצמצם פערים ניתן להגדיל מקדמה.
מסירות רכב חדש פברואר 2020
מקום יצרן מרץ 2020 מרץ 2019 שינוי ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
1 יונדאי 10589 11388 -7.0%
2 טויוטה 8446 6517 29.6%
3 קיה 7799 7828 -0.4%
4 סקודה 5606 5293 5.9%
5 מיצובישי 4350 3575 21.7%
6 מאזדה 3155 3264 -3.3%
7 סיאט 3077 1825 68.6%
8 שברולט 4 1710 75.4%
9 סוזוקי 2645 2368 11.7%
10 ניסאן 2345 3126 -25.0%
11 רנו 2118 2172 -2.5%
12 סיטרואן 1812 1658 9.3%
13 פיג'ו 1485 1619 -8.3%
14 אאודי 1230 867 41.9%
15 מרצדס 1147 1021 12.3%
16 סובארו 1063 1223 -13.1%
17 פולקסווגן 1026 742 38.3%
18 הונדה 974 1801 -45.9%
19 ב.מ.וו 719 708 1.6%
20 וולוו 560 463 21.0%
21 דאצ'יה 531 724 -26.7%
22 איסוזו 470 318 47.8%
23 אם.ג'י 420 233 80.3%
24 ג'יפ 413 297 39.1%
25 לקסוס 403 403 15.1%
26 פיאט 198 378 -47.6%
27 פורד 191 349 -45.3%
28 לנד רובר 136 88 54.5%
29 מיני קופר 115 143 -19.6%
30 אופל 106 416 -74.5%
31 קאדילאק 70 68 2.9%
32 אינפיניטי 67 75 -10.7%
33 יגואר 53 22 140.9%
34 פורשה 52 21 147.6%
35 די אס 39 35 11.4%
36 סאנגיונג 35 67 -47.8%
37 אלפא רומיאו 35 185 -81.1%
38 סייק 32 2 1500.0%
39 קרייזלר 27 12 125.0%
40 מזראטי 10 14 -28.6%
41 בנטלי 9 8 12.5%
42 אבארט 9 5 80.0%
43 די.אף.אס.קיי 5 0
44 ג'אק 3
45 פרארי 2 4 -50.0%
46 איווקו 1 1 0.0%
47 אסטון מרטין 1 1 0.0%
48 סמארט 0 11 -100.0%
סה"כ 66573 62995 5.7%
התפלגות מחירים לדגם מלוח המכירות
הרכבים הנמכרים ביותר בישראל ב-2019
חיפושים קשורים:  Mercedes GLA
מדד העניין:  Mercedes GLA
טפסים וחוזים
מחשבון השוואת ביטוח חובה
זיכרון דברים לרכישת רכב
הסכם אחריות לבדיקת רכב
טופס גילוי נאות במכירת רכב משומש
הודעה על ביטול משכון
הפקת רישיון רכב/חידוש רישיון רכב
סקירה כלכלית על שוק הרכב לשנת 2030



בדיקת שעבוד רכב חוזרת
בדיקה זו מתאימה עבור רכבים שנמצאו משועבדים/ממושכנים בדוח זה וממתינים להסרת השעבוד ע"י בעל הרכב. יש לבצע את הבדיקה לאחר שעודכנתם שהשעבוד הוסר.

המלצות ומסקנות הדוח
DataCheck Conclusions AI   Beta

נמצאו אינדקציות חלקיות או אינדיקציות שליליות בעבר על מוכר הרכב ולכן מומלץ לברר. פירוט האינדיקציות מופיע בפירוט הבדיקות שנעשו

הרכב עבר תאונת טוטאלוס בעבר!! המשמעות היא שאסור לרכוש את הרכב שכן הוא צריך לרדת מהכביש

לפי הממצאים הרכב עבר ירידת ערך עקב תאונה. המשמעות היא שהמחיר שהוצע צריך לגלם את ירידת הערך. במסמך המצורף תוכלו לראות מה קבע השמאי לירידת הערך
הרכב עבר תאונה והמבוטח פנה לביטוח בעקבות זאת. המשמעות היא שהנזק היה גבוה מההשתתפות העצמית וכדאי לבדוק עם המוכר מה היה הנזק.
הבעלים הקודמים של הרכב היה גוף מסחרי. המשמעות הינה שיש להוריד ממחיר המחירון החל מ-10%, בהתאם לגוף שהחזיק ברכב.

יש לשים לב האם מוכר הרכב שפגשתם הוא זה המופיע ברישיון הרכב. בדיקה זו מתייחסת למוכר הרכב כפי שמופיע ברשיון הרכב בלבד. אם פגשתם אדם אחר מלבד מוכר הרכב משמעות הדבר שייתכן שמדובר בסוחר רכב ובדיקה זו אינה תשקף את המצב האמתי.

אם תחליטו להתקדם ולרכוש את הרכב אני ממליצים לכם להוריד את שני החוזים המצורפים: ''הסכם אחריות לבדיקת רכב'' ו-''טופס גילוי נאות ברכישת רכב משומש'' ולחתום עם מוכר הרכב בטרם העברת התשלום
המשך בדיקה
למי שמעוניין בהמשך בדיקה ע"י גורם מוסמך או מכון בדיקה יכול לבחור בדיקה מתוך החבילות הבאות:

בדיקת שלדת הרכב (שאסי)

בדיקת שלדת הרכב הינה בדיקה של מרכב הרכב על מנת לוודא שהשלדה לא סדוקה, מעוכה או שבורה. פגיעה בשלדה תוצג בממצאי הדוח בהנחה שהתאונה דווחה לחברת הביטוח ע"י צד כלשהו בתאונה או שתוקנה במוסך מורשה.


לקבלת הקופון והוראות בחר את אזור המגורים

בדיקת מנוע וגיר

בדיקת המנוע והגיר של הרכב מומלצת לרכבים עם קילומטראז' גבוה או אם הבחנתם בנהיגת המבחן במשהו חריג, בנסיעה לא שקטה, מעבר לא חלק של הילוכים או מכל סיבה שהיא. כמובן שבדיקה זו מומלצת גם אם התקבלו אינדיקציות שליליות על מוכר הרכב.

לקבלת הקופון והוראות בחר את אזור המגורים

בדיקה מלאה

בדיקה מלאה של הרכב הכוללת את בדיקת שלדת הרכב, המנוע והגיר, ובדיקת פחחות וצבע. בדיקה זו מומלצת ככל שהקילומטראז' של הרכב גבוה, מחיר הרכב גבוה, או אם התקבלו אינדיקציות שליליות על מוכר הרכב.


לקבלת הקופון והוראות בחר את אזור המגורים

קבצים מצורפים
דוח משכונים ושעבודים רשמי
דוח משכונים ושעבודים רשמי היסטורי
דוח עבר ביטוחי
דוח חברות הביטוח
Corona.jpeg
מידע ודיסקליימר

דוח בלק"ר (בדיקת לפני קניית רכב) הוא דוח חדשני המוצע ע"י חברת דאטהצ'ק בע"מ והוא מבוסס על מגוון רחב של מאגרי מקורות מידע מהימנים, הן מקורות מידע רשמיים והן מאגרי מידע פרטיים אחרים. המידע מטויב, מנותח, מוצלב והנתונים הופכים למסקנות מבוססות AI על כל כלי רכב ובעליו.

כך מתקבל דוח בלק"ר בעלות נמוכה, המספק אינדיקציה לגבי הרכב ומוכר הרכב. בבסיס דוח זה הנחה, לפיה רוב מוכרי הרכב הינם אזרחים פרטיים שלא נמנים על קבוצת נוכלים מקצועיים, המבצעים מניפולציות משמעותיות, זיופים והסתרת מידע לפני מכירת הרכב. עוד אנו מניחים, שבעל רכב שרכבו עבר תאונה שבה הנזק עובר את מחיר ההשתתפות העצמית, ידווח לחברת הביטוח ויתבע אותה, קל וחומר אם הרכב מעורב בתאונה עם גורם נוסף ו/או שיש נפגעים ומשטרת ישראל הייתה מעורבת בכך. בנוסף, אנו פועלים לפי עיקרון מנחה בתורת הקרימינולוגיה, לפיו נוכלים ופורעי חוק חוזרים על פועלם, ולרוב לא עושים זאת באופן חד פעמי - לכן במסגרת הדוח אנו בודקים את רקע מוכר הרכב, כולל מידע משפטי ופלילי, מוסר תשלומים, פשיטות רגל, מאגר מתחזים ונוכלים ועוד.

יחד עם זאת, ולאחר כל הבדיקות, אם יש לכם ספק בנוגע ליושרו של מוכר הרכב, אם יש לכם אינדיקציה אחרת על הרכב, אם המחיר של הרכב נמוך מהשוק או אם בעל הרכב בפועל הוא לא זה שמציג לכם את הרכב - אנו ממליצים לגשת לבדיקה נוספת, להשתמש בקופון המצורף לדוח זה, ולא לבצע את העסקה ללא הסכם מכירת הרכב המצורף לדוח זה.

אנו עושים כל מאמץ כדי להבטיח את הדיוק והאמינות של המידע המופיע בדוח המוצג. עם זאת, המידע מסופק "כמו שהוא" (AS IS), ללא אחריות מכל סוג שהוא. עוד חשוב לציין, כי לא יינתן החזר בגין דוח בו לא נמצאו רשומות על הנבדק. אנו מסתמכים על מקורות מידע ציבוריים ופרטיים, ואיננו יכולים לחזות אם לאדם אינדיקציות שליליות או לא - אנו פשוט מספקים את המידע.

דאטהצ'ק אינה נושאת באחריות כלשהי לנכונות, לדיוק, לתוכן, לשלמות או לאמינות של המידע המופיע בדוח זה, ואינה נושאת באחריות כלשהי להבטחות ו/או מצגים, מפורשים או משתמעים, ביחס למידע או להתאמתו לנסיבות הספציפיות בגינן הדוח נרכש. בנוסף, בכל מקרה של אי התאמה בין המידע המופיע בדוח זה, לבין מידע המופיע ברשות ממשלתית - יגבר הרשום ברשות הממשלתית.

מחירוני הרכב המוצעים בדוח בלק"ר מבוססים על נתונים סטטיסטיים, ואילו המחירון הממוצע המופיע בדוח מהווה אך שקלול של שני מחירוני הרכב המובילים בשוק הרכב הישראלי. גם כאן אנו בודקים את הנתונים ומפקחים עליהם תדיר, אך בכל מקרה תמיד תיתכן טעות, ואין לייחס למחירונים אלו חשיבות מעבר להמלצה בלבד.

אנו לא אחראים לכל אובדן או נזק מכל סוג שהוא (ישיר, עקיף, תוצאתי או אחר) בין הנובע מחוזה, מעוולה נזיקית נטענת או בכל דרך אחרת, שייגרם למשתמש או לכל צד ג', אשר עלול להיווצר כתוצאה משימוש (או חוסר יכולת להשתמש) באתר זה ובדוח שהופק, לרבות הפסד רווחים, הכנסות, חוזים, הזדמנויות מסחריות או מוניטין.

בנוסף, המידע המופיע בדוח ובאתר, לרבות המסקנות המוצעות בדוח זה, אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד. מדד הסיכון המופיע בדוח זה הינו פרי של שת"פ עם מיטב המומחים המקצועיים, אך אינו בעל נפקות משפטית כלשהי, מעבר להמחשת המסקנות בצורה גרפית וברורה למשתמש.

כמו כן, הדוח המוצג אינו, ולא בא להחליף, דוח ריכוז נתונים המוצע מטעם מערכת נתוני האשראי של בנק ישראל.

חשוב לנו לציין שאנו לא יכולים להבטיח תוצאות כאלו או אחרות בשיפור דירוג האשראי (כמו שעו"ד לא יכול להתחייב על תוצאה משפטית מסוימת), ואנו לא יכולים להתחייב למסגרות זמנים מסוימות. חברות מתחרות שמבטיחות תוצאות משלות את הלקוחות, ובניגוד אליהן, אנו לא מתיימרים להבטיח מקסמי שווא.

לאור רגישות המידע המוצג בדוח, אנו מבקשים שלא להשתמש במידע שלא לצרכים אישיים, ולא לפרסמו ברבים. כמו כן, מכירת השירות לצדדים שלישיים אסורה בהחלט.

2020 © DataCheck